Producenci
Promocje
Sortownik Blanco SELECT II XL 60/3 ORGA z szufladą do szafki 60 cm
Sortownik Blanco SELECT II XL 60/3 ORGA z szufladą do szafki 60 cm

2 138,07 zł

Cena regularna: 2 299,00 zł

Najniższa cena: 2 299,00 zł
szt.
Worki na śmieci Niebieskie LDPE bardzo mocne 120 litrów 25 szt./rolka
Worki na śmieci Niebieskie LDPE bardzo mocne 120 litrów 25 szt./rolka

15,04 zł

Cena regularna: 16,00 zł

Najniższa cena: 15,04 zł
szt.
Sortownik śmieci METROPOLIS 4x12 l BEZ PODSTAWKI H-34 cm do szuflady w szafce 60 cm
Sortownik śmieci METROPOLIS 4x12 l BEZ PODSTAWKI H-34 cm do szuflady w szafce 60 cm

224,00 zł

Cena regularna: 239,00 zł

Najniższa cena: 239,00 zł
szt.
Sortownik śmieci FUTURE CONFIG do szuflady w szafce 90 cm 3 kosze 2x18 1x15 litrów wysokość 28/34 cm
Sortownik śmieci FUTURE CONFIG do szuflady w szafce 90 cm 3 kosze 2x18 1x15 litrów wysokość 28/34 cm

404,20 zł

Cena regularna: 430,00 zł

Najniższa cena: 404,20 zł
szt.
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 2x18 l
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 2x18 l

302,40 zł

Cena regularna: 336,00 zł

Najniższa cena: 336,00 zł
szt.
Sortownik śmieci SQUARE ANTRACYT do szafki 60 cm cichy domyk 2x18+2x12 l z mocowaniem frontu meblowego
Sortownik śmieci SQUARE ANTRACYT do szafki 60 cm cichy domyk 2x18+2x12 l z mocowaniem frontu meblowego

495,00 zł

Cena regularna: 550,00 zł

Najniższa cena: 550,00 zł
szt.
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 1x24 2x8 l
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 1x24 2x8 l

358,00 zł

Cena regularna: 398,00 zł

Najniższa cena: 398,00 zł
szt.
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 30 cm Cichy domyk 2x12 l
Sortownik śmieci EcoCube ANTRACYT do szafki od 30 cm Cichy domyk 2x12 l

319,00 zł

Cena regularna: 340,00 zł

Najniższa cena: 340,00 zł
szt.
Sortownik śmieci METROPOLIS 2x12+18+8 l do szuflady w szafce 60 cm
Sortownik śmieci METROPOLIS 2x12+18+8 l do szuflady w szafce 60 cm

300,00 zł

Cena regularna: 320,00 zł

Najniższa cena: 320,00 zł
szt.
Kosz do sortowania segregacji odpadów FUTURE 15 litrów h-28 cm
Kosz do sortowania segregacji odpadów FUTURE 15 litrów h-28 cm

55,00 zł

Cena regularna: 60,00 zł

Najniższa cena: 60,00 zł
szt.
Sortownik śmieci METROPOLIS 2x18+2x8 l H-34 cm do szuflady w szafce 60 cm PTC34 06050 8F
Sortownik śmieci METROPOLIS 2x18+2x8 l H-34 cm do szuflady w szafce 60 cm PTC34 06050 8F

319,00 zł

Cena regularna: 340,00 zł

Najniższa cena: 340,00 zł
szt.
Sortownik śmieci MODERN ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 2x24
Sortownik śmieci MODERN ANTRACYT do szafki od 40 cm Cichy domyk 2x24

300,80 zł

Cena regularna: 320,00 zł

Najniższa cena: 300,80 zł
szt.
Bestsellery
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 3 kosze 3x24 litry wysokość 44 cm
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 3 kosze 3x24 litry wysokość 44 cm

357,20 zł

Cena regularna: 380,00 zł

Najniższa cena: 357,20 zł
szt.
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 4 kosze 2x7 + 2x15 litrów wysokość 28 cm
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 4 kosze 2x7 + 2x15 litrów wysokość 28 cm

310,20 zł

Cena regularna: 330,00 zł

Najniższa cena: 310,20 zł
szt.
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 4 kosze 2x8 + 2x18 litrów wysokość 34 cm
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 80 cm 4 kosze 2x8 + 2x18 litrów wysokość 34 cm

338,40 zł

Cena regularna: 360,00 zł

Najniższa cena: 338,40 zł
szt.
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 60 cm 3 kosze 1x15 + 2x7 litrów wysokość 28 cm
Sortownik śmieci FUTURE do szuflady w szafce 60 cm 3 kosze 1x15 + 2x7 litrów wysokość 28 cm

230,30 zł

Cena regularna: 245,00 zł

Najniższa cena: 245,00 zł
szt.
Naklejki naklejka ułatwiające sortowanie 5 frakcji
Naklejki naklejka ułatwiające sortowanie 5 frakcji

5,64 zł

Cena regularna: 6,00 zł

Najniższa cena: 5,64 zł
szt.
Sortownik Blanco FLEXON II Low 80/3 do szuflady w szafce 80 cm
Sortownik Blanco FLEXON II Low 80/3 do szuflady w szafce 80 cm

929,07 zł

Cena regularna: 999,00 zł

Najniższa cena: 919,00 zł
szt.
Sortownik Blanco SELECT II 60/2 do szafki 60 cm
Sortownik Blanco SELECT II 60/2 do szafki 60 cm

1 273,17 zł

Cena regularna: 1 369,00 zł

Najniższa cena: 1 369,00 zł
szt.
Sortownik Blanco SELECT II 60/4 do szafki 60 cm
Sortownik Blanco SELECT II 60/4 do szafki 60 cm

1 580,07 zł

Cena regularna: 1 699,00 zł

Najniższa cena: 1 699,00 zł
szt.
Regulamin

 

 

Regulaminu sklepu internetowego
 

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Freezemaker Agnieszka Kotkowska, Polna 23, 05-254 Czarnów).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

 

REGULAMIN

§1 Definicje

1.     Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.

2.     Adres reklamacyjny:

Freezemaker Agnieszka Kotkowska

ul. Polna 23

05-254 Czarnów

3.     Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem https://sortowniki24.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4 zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.

4.     Dane kontaktowe:

Freezemaker Agnieszka Kotkowska

ul. Polna 23

05-254 Czarnów 

e-mail: sklep@sortowniki24.pl
telefon: +48608014040

Dostawa  rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem https://sortowniki24.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4 

5.     Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.

6.     Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.

7.     Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8.     Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

9.     Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

10.  Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

12.  Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.

13.  Kupujący – zarówno Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, jak i Klient.

14.  Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.

15.  Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.

16.  Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem https://sortowniki24.pl/pl/i/Formy-platnosci/10 

 

17.  Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

18.  Produkt  minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).

19.  Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.

20.  Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.

21.  Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.

22.  Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.

23.  Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sortowniki24.pl  , za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

24.  Sprzedający:

Freezemaker Agnieszka Kotkowska

ul. Polna 23

05-254 Czarnów


NIP: 5221382238, REGON: 015311926,
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEIDG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=cb201ec1-9737-4a17-8f01-6cf30568100c

 

KONTO BANKOWE: 88 2490 0005 0000 4530 7439 4200

 

 

25.  System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.

26.  Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

27.  Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów lub przedsiębiorców na prawach konsumenta i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.

28.  Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

29.  Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

a.     nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b.     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta lub przedsiębiorca na prawach konsumenta,

c.     nie nadaje się do celu, o którym Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d.     została Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta wydana w stanie niezupełnym;

e.     w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;

f.      nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.

30.  Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

31.  Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatnościmiejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

 

§2 Warunki ogólne
 

1.       Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

2.       Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3.       Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.

4.       Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

5.       Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

6.       Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

a.       potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;

b.       dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

7.       Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.

8.       Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.

9.       Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu www.sortowniki24.pl , należy je wszystkie wyłączyć.

10.   Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.

11. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

11.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

11.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.

11.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

11.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.

11.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

11.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

11.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

12.   Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.

 

§3 Zawarcie umowy i realizacja

 

1.       Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

2.       W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

a.       dodanie do koszyka produktu;

b.       wybór rodzaju dostawy;

c.       wybór rodzaju płatności;

d.       wybór miejsca wydania rzeczy;

e.       złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

3.       Zawarcie umowy z Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta następuje z chwilą złożenia zamówienia.

4.       Realizacja zamówienia Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 7 dniu od złożenia zamówienia, chyba że Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.

5.       Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.

6.       Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

7.       Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).

8.       Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

9.       Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.

10. Operatorem płatności elektronicznych są:

BLUE MEDIA S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718

PAYpro S.A z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Kanclerskiej 15, kod 60-327

 

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

 

1.       Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

2.       Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3.       Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem https://sortowniki24.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7 lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

4.       Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5.       W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

6.       Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

7.       Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

8.       Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

9.       Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10.   Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta zwróci Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

11.   Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12.   Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny przysługuje także przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta

14.   Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a.       w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b.       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c.       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d.       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e.       w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f.        w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g.       o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h.       o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

§5 Rękojmia

 

1.  Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2.  Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

3.  W przypadku umowy z Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub przedsiębiorcy a na prawach konsumenta.

4.  Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a.  złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b.  złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

5.  Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta inny sposób zaspokojenia.

6.  Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7.  Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a.  żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

b.  żądać usunięcia wady.

8.  Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

9.  Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

11. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.

13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

a.  oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

b.  oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

c.  żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

d.  żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

16. Roszczenie Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumentaSprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

18. W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.

24. Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługuje konsumentom, stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta

 

§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
 

1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sprzedający , Freezemaker Agnieszka Kotkowska, Polna 23, 05-254 Czarnów

2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Freezemaker Agnieszka Kotkowska należy kontaktować się z Panem Piotrem Kotkowskim pod numerem telefonu 608014040 lub/i za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@freezemaker.pl lub przy pomocy innych dostępnych środków komunikacji;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy kupna-sprzedaży na podstawie art. 6 ust 1 pkt b;

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych nie będą inne podmioty.

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy kupna-sprzedaży a po zakończonej transakcji przez okres 6 lat na podstawie art. 6, ust. 1pkt c. ;

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania ;

8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

§7 Postanowienia końcowe

 

1.  Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

2.  O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

3.  Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (https://sortowniki24.pl/pl/i/Regulamin/3). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki po sprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

4.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przed sądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

(Warszawa,6 stycznia 2021r. )

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl